Sunday 4 January 2009

不.要.跟.我.講.話

今夜 其實寫不出一句像樣的話
開不開心 分不清
心情複雜 理不清
難題 很多難題

氣死 加炸死
我被狂捅幾十刀
真的可以把你擺上神台(大吉利事)
佩服佩服

經典
就差沒有從椅子摔下去
謝了 好很多
雖然和我猜想的有些差異

人生有許多必修課
我好奇 困惑 痛苦
我有些混亂
等理清了 再說吧

六年後的第一句話
用笑容帶過

6 comments:

Anonymous said...

Cheer up!!
I don't know what can I say..
I read all of your posts in ur blog.
Juz wanna remind u, dun addict to alcohol!

Anonymous said...

The 1st comment is written by Me-Meng..
YA, my blog is http://www.wretch.cc/blog/ahmengsang instead of friendster one.

Anonymous said...

hello~~ long time didn't heard from u...
I've changed ur blog's link. :)

Anonymous said...

u met her dy??

Anonymous said...

Okie. good job.
Take care!!
Happy 2009!!

Peng Swee said...

为什么你都看来不那么开心呢...