Monday 23 February 2009

廢物

憶哥, 那天很大聲地跟你說, 我相信明天我就會轉好運的...
結果, 一個星期后, 又來一擔大鑊的...

Life never been better......
真是他媽的慘... f**k....

我變成了一個怎樣的人... 我該變成一個怎樣的人....

沒有自信心是一種罪.
讓你得不到你想要的, 得不到別人想要的.

我跟老闆說, 我只有當自己覺得自己是天下無敵時, 才會有信心.

很有信心時, 我狂妄、自大... 我失控了...... 於是失敗.
沒有信心時, 我自卑、壓抑、痛苦... 我還是失控了.... 於是失敗.

你讓我變成了, 一個怎樣的人......

真的想賴你...

處在兩者之間, 想一直在中間.
心裡有很多話、很多渴望... 卻只想壓抑.
只想收著......

為甚麼只想收著... 這一刻, 我不斷地問自己.
不是害怕失去... 不是怕被別人笑...

因為... 我想是因為... 我改變不了結局.

又或者, 一個想法, 一句話, 會造成別人的失業, 造成妻離子散, 造成別人的感情破裂......

沒有永遠的對或錯.

每一個渴望, 推動著地球運轉.

我是一個不能夢想的個體, 不想左右地球的方向...

世上, 人類簡稱 - 廢物.

4 comments:

Anonymous said...

Agree. Sometimes I do feel like i am worthless,like a walking corpse.Who are we to change the world anyway??

Btw,you can now view my new blog space, I have to keep it lock because some of the posts are not suitable for my kids at school. Sorry for the inconvenience :)

Anonymous said...

佩妹。。。。我的好运似乎也离我很远呢:'(

yik said...

Pui mui....i m risking my life in teh office to say :"My luck is backkkkkkk....."

Be patient a lil bit....ur time will come soon i tell u!!!!i jit dor for a yr d,at last is my time nowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.....:)

sim said...

Good luck dude! Ya... I'll still be waiting my time to come.

Btw, I heard u guys got the exemption d! Really feel happy for u all!